Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 25 februari 2017

Mannenkaart met bestempeld theezakje

Theezakjes, iedereen kent wel de creaties gevouwen van de gekleurde theezakjes.
Het is een hele poos helemaal in geweest en heel veel mensen hebben of hadden de boekjes van Tini van der Plas in huis. Ook nu zijn er mensen  die nog creaties maken met die theezakjes. Waaronder ikzelf en b.v. Adriana, zij maakt kaarten/ creaties waarop altijd wel een theebloem te zien is (http://kaartenmettheezakjes.blogspot.nl/)
Maar er zijn ook mensen die kunst maken met het theezakje zelf.
Zoals je kunt zien op deze blogs: https://teaarts.wordpress.com/ en http://khenkel.blogspot.nl/2010/10/teabag-art-cards.html
en in dit filmpje.


Nu heb ik zelf weleens roosjes gemaakt met lege theezakjes.
Zoals in de kaart hieronder., maar nu leek het me leuk om te stempelen op zo'n theezakje.

Maar nu leek het me leuk om te stempelen op zo'n theezakje.
Dit is het resultaat. 
Achtergrond papier uit een blokje van de Action.
Theezakje een beetje rommelig gescheurd aan de randen en gekleurd met walnoten inkt.
Randje gedoodled.
Verder afdrukjes gemaakt met stempeltjes van  Craft Sensations.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Challenge:
KIC Challenge #103: stempels , geen stansen*
A Bit More Time to Craft # 38 (28-02)*
Crafty Creations #335*
Moving Along with the Times #39 : for a man (28-02)*
Crafting with Friends #37 (02-03)*


Met deze kaart stond ik in de top 3 van
t3

14 opmerkingen:

  1. Zo'n theezakje kan echt voor vanalles dienen.
    En hele mooie dingen kan je ermee maken, dat laat je hier wel zien.
    Super knap allemaal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat is echt zo Carla.Je kunt van alles maken met theezakjes. Ik zag zelfs een tas en een sprei van theezakjes voorbij komen. Google maar eens op tea bag art wanneer je het met eigen ogen wilt zien.

      Verwijderen
  2. Ik vind het heel erg gaaf Wies....je hebt er echt een prachtig kaartje mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit iets met theezakjes gedaan, maar wat leuk is deze mannenkaart geworden, echt top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a fab design, thanks for joining us at MAWTT, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is origineel! En leuk dat je het ook uitprobeert en dat het dan ook nog zo goed gelukt is!
    Gaaf resultaat!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en originele kaart heb je zo gemaakt, Wies. Super gaaf, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldige kaart Wies en wat is dat stempelen gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card. Thanks for joining us at Crafty Creations. Hope to see you back soon again. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer super creatief Wies en heel leuk om dit met ons te delen! En ik vind je resultaat heel erg mooi geworden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een super originele kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit helemaal geweldig, heel origineel.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a fab male card -I love the great design - thank you for playing along at MAWTT this week hugs Judith x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...